sobota, 16 kwietnia 2011

MiszMasz! :)


Zacznę od filmu, którego nikomu przedstawiać nie trzeba... ;)
Seks w wielkim mieście
Dacie wiarę, że zobaczyłam go dopiero kilka dni temu?
Jakoś specjalnie mnie do niego nie ciągnęło...
Ale ostatnio zebrałam się i zobaczyłam.
No i ja, jak to ja muszę mieć swoje własne zdanie ^^ :D
Szczerze, to nie rozumiem jego fenomenu ;P Owszem film całkiem w porządku, ale był maxymalnie rozciągany - a przez to nudnawy. Mój mąż zasnął po pół godzinie ;P Ja rozłożyłam go sobie na dwa razy, bo za jednym nie byłam w stanie go przełknąć :P
Dodam, że serialu nie oglądałam, więc nie mam porównania :P
A wam się podobał? Pewnie tak :P


Chciałam wam pokazać kilka nowości ;)

Zdecydowanie wolę iść na zakupy rzadziej i kupić mniej ;) Wówczas mam poczucie, że jestem bardziej na czasie jeśli chodzi o modowe nowinki ;)

Kupiłam niewiele...
Sweterek dla męża, który mu się nie spodobał, więc będę musiała go oddać. Mojemu facetowi jest bardzo ciężko dogodzić jeśli chodzi o ubrania. Ehh :P


Uwierzycie, że nie miałam w szafie zwykłych czarnych rajstop? :o
Dlatego postanowiłam zaopatrzyć się od razu w 3 pary ;) 
F&F- 16zł


Zauroczona zegarkami, kupiłam sobie kolejny model ;)


Tym razem mniejszy, skromniejszy.
Nie ukrywam, że oczarował mnie różowy pasek, który bez problemu będę mogła wymienić na inny kolor ;)


I ostatnia, ale najważniejsza kupiona rzecz - koszula dżinsowa, której szukałam od bardzo dawna :)
Tą idealną dorwałam w Stradivariusie ;)


 Buciki, o których wam wczoraj wspominałam są już u mnie, ale niestety nie zdążyłam jeszcze zrobić zdjęć. Dlatego spodziewajcie się ich w najbliższym czasie ;)


Dzisiaj prawdopodobnie będę miała więcej wolnego czasu, dlatego wystawię na allegro kilka rzeczy ;)
Dla zainteresowanych link: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16272614
Na razie jest skromniutko, ale z upływem czasu dodam nowe ubrania ;) 


Dwa dni temu dostałam maila ze strony Modnet.

"Witaj casey,
Przekroczyłaś próg 100 punktów wymagany do zdobycia talonu na zakupy!
Talon zostanie przez nas nadany na poczcie najpóźniej 07-05-2011.
Gratulujemy!
Ekipa Modnet.pl"

I tym właśnie sposobem stałam się właścicielką pierwszego bonu na 50zł do Reserved
Macie ochotę na darmowe zakupy?
Nic trudnego!
Logujcie się: http://casey.modnet.pl/ dodajcie swoje ubiory i zbierajcie punkty ;)


I na koniec ponawiam moją prośbę dotyczącą głosów ;)
Proszę o zaznaczenie: *JESTEM NA TAK*

Z góry dziękuję! ;)

Udanego weekendu!
Casey,

10 komentarzy:

  1. mojemu facetowi też nie spodobał by się ten sweterek:P chociaż mi się podoba:D
    A zakupy bardzoooo fajne. Ja ruszam dziś z kartą Glamour na polowanie. Upatrzyłam parę fajnych rzeczy (naszyjnik w ALDO, piżamkę w RESERVED, apaszkę...) :)
    A Ty korzystasz z tej karty Casey??

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc to nie mam tej karty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAA i chciałam dodać, że nigdy nie oglądałam serialu "Seks w wielkim mieście". Poszłam za to do kina na film z moimi podekscytowanymi koleżankami... i trochę się rozczarowałam. Spodziwałam się czegoś dużo lepszego. Bo wokół tego "Seksu.." robi się dużo szumu i tak się nastawiłam, że to będzie coś naprawdę MEGA :)
    Przyznam, że zdarzy mi się teraz obejrzeć od czasu do czasu serial, bo leci jakoś tak w nocy na TVN Style, ale nie jestem jakąś fanką.
    O wiele bardziej podobały mi się "Wyznania zakupoholiczki":) jeszcze raz bym chętnie obejrzała. a Ty oglądałaś może?

    OdpowiedzUsuń
  4. owszem ogladałam 'wyznania zakupoholiczki' i rowniez film bardzo mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zachęcam Cię gorąco do pobiegnięcia do kiosku u kupienia gazety, w cenie chyba 3 zł. A tu masz listę sklepów w których obowiązują zniżki: http://www.glamour.pl/narodowy-dzien-glamour-16-kwietnia-2011/184_artwnastepnym.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo to bede musiala kupic ;)
    Szkoda tylko, ze nie ma znizek do Stradivariusa, H&M, Bershki ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. to mamy podobne gusta:)) a Twój zegarek boski, nie mogę się napatrzeć. Śliczny kolor paska...

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie... do tych trzech sklepów najfajniejszych sklepów nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam sex w wielkim mieście <3 jeden z lepszych filmów jakie oglądam. :) a co do zegarka, nie dziwie sie ze cie oczarował bo jest śliczny. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja ja ogladalam sex w wielkim miescie 17679820283092809123 razy :)))) Zapraszam do mnie:
    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą publikowane.