czwartek, 21 kwietnia 2011

Casual - part I

Nie wiem jak u was, ale w moich okolicach wczoraj był najpiękniejszy dzień tegorocznej wiosny :)
Grzechem byłoby nie wykorzystanie tak sprzyjającej aury i nie zrobienie zdjęć.
A zrobiłam ich naprawdę sporo. Nie chcę was zamęczać nimi w jednym wpisie, dlatego podzieliłam sobie je na części ;)
Fotki robiłam rano - przed pracą i po południu :)
I na takie właśnie części je podzieliłam.
Dziś te z popołudnia, a za kilka dni - najprawdopodobniej po świętach pokażę wam drugą część.










* koszula, buty - Stradivarius
* bluzka, biżu - H&M
* legi - Terranova


Jestem zakochana zarówno w koszuli jak i w butach, dlatego będziecie często mogły mnie oglądać właśnie w tych rzeczach ;)
Do tego najwygodniejsze co może być -> leginsy i jestem w niebie :D
A wy moje drogie też macie jakieś ulubione ubrania/dodatki, które najchętniej nosicie? :)


Moje aukcje: KLIK  Zapraszam :)

Pozdrawiam!
Casey,

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz ;) jesteś bardzo dojrzałą osobą jak na swój wiek w porównaniu do innych dziewczyn. I dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj !
    Wyglądasz kwitnąco :)
    Zestaw świetny, a buciki są boskie!

    Legi to chyba jeden z ulubionych ciuchów większości kobiet ;) Pewnie ze względu na wygodę ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzeczka jest rewelacyjna. :) cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,;p

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą publikowane.