wtorek, 26 kwietnia 2011

I'm back :D

Wróciłam wypoczęta i przepełniona pozytywną energią :)


Osoby, które śledzą mnie na facebooku KLIK wiedzą, że święta minęły mi bardzo przyjemnie.

Spodziewajcie się w najbliższym czasie sporej dawki zdjęć :D

Dzisiaj mam jeszcze sporo spraw do ogarnięcia dlatego taki wpis na szybko :D

Na początek zdjęcie moich nowych butków, które kupiłam jeszcze przed wyjazdem :)

Tego typu sandały podobały mi się już w zeszłym roku, jednak za każdym razem gdy jakieś przymierzałam były za szerokie w kostce (mam strasznie chude nóżki :( )
Te, które widzicie poniżej też nie leżą idealnie, ale na pewno najlepiej ze wszystkich przymierzonych :)



















Wizualnie podobały mi się również odpowiedniki tych sandałów, które można kupić w Deichmannie. (zdjęcie poniżej)
Ale nie dość że były za szerokie to jeszcze sporo droższe :P

 A na koniec kilka przejawów wiosny...


I na koniec brzuchol :D
To już 26tc :D
Można powiedzieć, że oficjalnie rozpoczęliśmy 7 miesiąc :D
Czuję się idealnie! Na plusie niecałe 6kg.
Nie puchną mi nogi ani palce, nie bolą plecy, jest naprawdę świetnie... :)
Oby tak było do samego końca :D


Pozdrawiam!
Casey

9 komentarzy:

  1. fajne te sandałki ;) ja muszę sobie sprawić kolejne tego typu, bo te, które mam chyba zachodzę na śmierć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mało przytylaś :P :) dzidzis tez na pewno bedzie kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przytylam wrecz ksiazkowo :D Mowi sie, ze powinno sie przytyc 1 kg na 1 miesiac :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,życzę takiego dalszego przebiegu ciąży :)mnie niestety nie ominęły spuchnięte nogi dlatego o takich sandałach mogłam tylko marzyć.A przytyłam tylko 8kg .Brzusio śliczny...Adaś rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo to niedużo przytyłaś :)
    Ale jak widać można tak i dzieciątko rodzi się zdrowe. Rozwalają mnie osoby, które marudzą, że trzeba przytyć min. 15kg :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wycieczka Ci się udała. :) Oczywiście jak już Ci pisałam z niecierpliwością czekam na fotorelację, ach ślicznie wyglądałaś w tej sukieneczce :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te sandałki :] oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaki masz słodki ten brzuchol. :) aż się ma ochotę do niego przytulić. :)

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Twój blog od dłuższego czasu, ale teraz mogę śmiało powiedzieć, że wyglądasz mega. Rozkwitasz coraz bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą publikowane.