środa, 18 maja 2011

Efekt buszowania po krakowskich galeriach...









Wszystko co ostatnio kupiłam widzicie powyżej ;)
Dość sporo rzeczy jak na mnie (z reguły kupuję jedną, max dwie sztuki), ale tak niskiej cenie nie mogłam powiedzieć NIE :)
Większość z tych rzeczy zdobyłam właśnie w Krakowie ;)

A co kupiłam?

bluzkę - mgiełkę - H&M
Od dawna marzyła mi się koszula - mgiełka. Idealne widziałam tylko w waszych outfitach :) W sklepach nie zauważyłam żadnej godnej uwagi, więc bluzeczka musiała stać się substytutem :) 

kolorowe lakier - H&M
Jestem zakochana w kolorowych dodatkach!
Kolorowe paznokcie to jest to!
Większy lakier kosztował 14,90, a mniejszy tylko 4,90 :)
Zapewne całe lato przechodzę z wymalowanymi paznokciami :D

Piórkowy łańcuszek - H&M
Marzyły mi się kolczyki piórka, ale nie umiałam znaleźć idealnych. Co prawda wybór był spory, ale ze wszystkimi, które brałam pod uwagę było 'coś nie tak'. Poza tym jakoś dziwnie bym się czuła w takich piórach w uszach, co nie zmienia faktu, że u innych bardzo mi się to podoba :D
Nie mniej jednak zdecydowałam się kupić łańcuszek ;)

Bielizna - H&M
Tego chyba nie trzeba komentować :)

Japonki - H&M
Japonki dla mojego męża :) Ten kochany uparciuch akceptuje tego typu obuwie tylko i wyłącznie na plażę :P

Regeneracyjna maska do włosów -WAX
Słyszałam wiele pochlebnych opinii o produktach firmy WAX. Z racji tego, że mam ciągłe problemy z włosami postanowiłam ją wypróbować :)
Póki co użyłam jej tylko raz i rzeczywiście od razu po umyciu włosy były lśniące i mięciutkie. Ale po kilkunastu godzinach miałam ogromny problem z rozczesaniem ich, być może to zbieg okoliczności... przekonam się po następnym użyciu ;)

Co do włosów to od kilku dni zaczęły mi wypadać. Nie wiem czy to kwestia pory roku, czy może Adaś 'coraz więcej ze mnie wyciąga'. Wcześniej nawet mimo ciąży problemów z wypadaniem włosów nie miałam. Odkąd tylko zaczęłam się zdrowiej odżywiać włosy znacznie się poprawiły, a teraz znowu wypadają...
I to tyle jeśli chodzi o zakupy ;)


Dwa dni temu listonosz przyniósł mi przesyłkę z portalu modnet. Tak jak wspominałam jakiś czas temu czekałam na bon podarunkowy do Reserved :)


Też chcecie otrzymywać takie bony?
Nic trudnego, zarejestrujcie się na stronie: http://www.modnet.pl/ludzie/casey dodawajcie zdjęcia waszych outfitów i zgarniajcie talony na darmowe zakupy w Reserved ;)

_____________________________________________________________

I na koniec tradycyjnie w środę ciążowa część wpisu :)
Dzisiaj zaczynam 29 tydzień ciąży


Co się dzieje z dzidziusiem?

Nadal w mózgu dziecka rozwijają się komórki nerwowe.
Jego ciało zaokrągla się, skóra staje się grubsza, lepiej ukrwiona i różowieje. Maluch gromadzi zapasy tłuszczyku, które ogrzeją go zaraz po narodzinach.
Na powiekach maleństwa są już rzęsy. Nosek i broda są wyraźnie zrysowane. Płód wyglądem coraz bardziej przypomina noworodka.
W tym tygodniu dziecko mierzy już ok.37 cm od czubka główki do pięt oraz waży ok. 1300 gram.


Co się dzieje z mamusią?

W trzecim trymestrze łącznie przytyjesz około czterech kilogramów.
W związku z tym, że jesteś coraz cięższa pojawiają się nowe dolegliwości. Bolą plecy, stopy, nogi i nasilają się skurcze.
Skurcze łydek są wynikiem:
    * coraz większego obciążenia nóg
    * niedoboru wapnia, potasu, magnezu
    * nacisku macicy na nerwy
Aby im zapobiec swoją dietę wzbogać produktami zawierającymi wapń, potas i magnez oraz łykaj preparaty witaminowe zawierające te minerały.

Co do moich skurczy łydek to przeszły mi w momencie gdy przestałam brac furagin na drogi moczowe.. ;) I obecnie nie dolega mi już nic ;) Czuję się idealnie, a ciąża to cudowny stan! :)
Mam nadzieje, że świetne samopoczucie utrzyma się do samego końca ;) I nie będzie mi dane poznać 'ciążowych dolegliwości' :P


A 28 tydzień ciąży zakończyłam z takim brzuszkiem



Pozdrawiam!
Casey,

9 komentarzy:

  1. Zacznę od tego, że ślicznie wyglądasz na ostatnim zdjęciu! Tak promiennie i radośnie. Co do zakupów to mam chyba taki sam lakier z H&M. Oj nawet nie wiesz jak chciałabym wybrać się na zakupy! A tymczasem muszę leżeć w łóżku, bo dopadła mnie choroba. Którą galerię tym razem odwiedziłaś podczas pobytu w Krakowie? Na sam koniec gratuluję wygrania bonu! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. @Monika, galeria krakowska i bonarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale brzusio jest sliczny,Adaś rosnie jak na drożdżach :) a problemy z włosami mogą się sporadycznie pojawiać ,to przez szalejące hormony,ja miałam na odwrót,w ciąży włosy jak marzenie,po ciąży płacz i zgrzytanie zębów bo po prostu łysiałam.tez mam w planach kupić maskę WAXa,ale pani fryzjerka poleciła mi,żeby kupiła tą dla blondynek mimo,iż jestem brunetką.Podobno tylko nieznacznie rozjaśni włosy a jest mocniejsza w działaniu.Jak kupię to na pewno napiszę na swoim blogu jak zadziałała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakim celu dwa blogi? O tej samej treści, bo nie rozumiem, pytam z ciekawości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz jak widac z braku czasu prowadze jednego, mialam nadzieje, ze podołam dwóm (inne osoby czytaja pingera i inne blogspota) ale niestety na razie jest to niemożliwe :(
    Może za jakiś czas uda mi się tutaj wrócić, czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ! i tutaj się też znajdujesz!
    masz genialną figurę w czasie ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  7. that is a seriously stunning outfit! that is just perfect! really love your fashion style,i enjoy reading your posts as well. Your fashion sense is very inspiring. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie, czy te body od Modnet rzeczywiście się sprawdzają ? można je łączyć z promocjami ? jesli możesz odpisz u mnie na blogu, będe wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą publikowane.