wtorek, 8 marca 2011

Trudne początki :)

Witajcie ;)

Profil na blogspocie założyłam już w październiku, jednak nie umiałam się przełamać, aby zacząć tu pisać.

Blogowanie rozpoczęłam od pingera (casey.pinger.pl), który wydawał się (i nadal tak jest :)) bardzo przystępny :)
To właśnie dzięki pingerowi wdrożyłam się w świat blogowania i poznałam bardzo wiele interesujących osób ;)

Jednak czas zrobić krok do przodu...
Może dzień kobiet będzie dobrym dniem na początek? :)

* bluzka - H&M
* spódnica - River Island
* buty - Deichmann


Pozdrawiam!
Casey,

1 komentarz:

  1. o proszę:)witam Kasiu, miło Cię tu widzieć. Tak jak kiedyś mi napisałaś początki są baardzo trudne, przynajmniej dla mnie i potrzeba wiele cierpliwości żeby się nie poddać. Ty nie będziesz miała z tym problemu, już masz rzeszę fanek, znajomych z pingera i wprawę w blogowaniu:) życzę abyś i tutaj spotykała się z samymi przychylnymi komentarzami, czego o sobie jak na razie nie mogę powiedzieć;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą publikowane.